Organizačné pokyny - jedáleň 2024/2025

Stravníci sa stravujú v jedálni od 11:15 do 13:15 h. Dozor v jedálni vykonávajú službukonajúci vychovávatelia.

 

Stravovanie pre prvákov sa vybavuje u referentky pre stravovanie od 15.8.2024.

Nový stravník si vypíše zápisný lístok, ktorý platí počas celého štúdia.

Na odoberanie stravy  bude slúžiť ČIP, ktorý každý ubytovaný žiak, ktorý má záujem o stravovanie v ŠI obdrží  od vychovávateľa. Po zaevidovaní čipu  do stravovacieho systému, bude stravníkovi vygenerovaný variabilný symbol, ktorý bude používať pri platbe.

Stravníci 1., 2., 3. ročníka  si na konci júna odkontrolujú stav svojho účtu - prípadný preplatok. Podľa aktuálneho preplatku si môžu upraviť v auguste platbu na september, prípadne ďalšie mesiace nasledujúceho školského roka.

Ak chcú preplatok vrátiť, musia podať písomnú žiadosť.

Stravníci 4. ročníka  končia so stravovaním v máji, prípadné preplatky im budú následne zaslané na účty.

  

Stravovanie – číslo účtu: SK66 8180 0000 0070 0050 6644

Variabilný symbol: číslo čipovej karty/čipu

Poznámka: meno a priezvisko žiaka, škola

-        výšku stravného s pokynmi nájdete v informáciách Stravovanie v školskej jedálni

-        v deň nástupu sa strava nepodáva

-        dňa 02.09.2024 budú automaticky prihlásení všetci žiaci na celodennú stravu!

  

Zápisný lístok na stravu - podpísaný ( odkazy dole ) poslať elektronicky na email : 

monika.psenkova@ssstn.sk

  

Odporúčame platiť trvalým príkazom zadaným okolo 15. predchádzajúci mesiac od augusta do mája, alebo mesačne prevodom z účtu okolo 15. predchádzajúci  mesiac.

Priemerná platba za mesiac 20 prac. dní x stravná jednotka na deň.

Do 20. v mesiaci musí byť platba na účte ŠJ. Po pripísaní platby na účet ŠJ sú žiaci hromadne prihlasovaní referentkou na stravu na nasledujúci mesiac.

Ak zaplatíte neskôr a platba sa do konca mesiaca nestihne pripísať na účet ŠJ, žiak nebude prihlásený na stravu.

Odporúčame žiakom sledovať si stav svojho účtu cez internetovú stránku stravovania.

  

  

  

Vážení rodičia

Dovoľte, aby sme Vás oboznámili s možnosťou objednávať stravu prostredníctvom internetu. Pre registráciu stravníkov pre objednávanie stravy na internete postupujte podľa nasledujúcich pokynov:

  

Registrácia služby

  

Po zadaní e-mailovej adresy na zápisnom lístku Vám zriadime prístup na internet. Na zadanú e-mailovú adresu, Vám systém bude zasielať tieto správy:

-       Potvrdenie objednávky

-       Nedostatočná výška konta

-       Neodobratá strava

-       Mesačný prehľad

  

e-mailová adresa bude využívaná na zasielanie iných dôležitých správ, týkajúcich sa školskej jedálne, jej prevádzky počas školských prázdnin, sviatkov a pod.

Heslo môžete kedykoľvek zmeniť po prihlásení do systému v sekcii Nastavenie používateľa.

  

Objednávanie (odhlásenie) stravy používateľom

 

  1. Od nasledujúceho dňa po registrácii sa dá objednávať strava na internete / cez aplikáciu www.strava.cz. Tu zvoľte vo výbere jedálne číslo 9612
  2. V prihlásení používateľa vyplňte používateľa a heslo. Tieto údaje Vám prídu na Vašu e-mailovú adresu.
  3. Pre objednávanie stravy potvrďte položku Objednávky. Vykonajte požadované zmeny svojich prihlášok a odhlášok. Zmeny nezabudnite uložiť pomocou voľby  Odoslať.
  4. Pre odhlásenie stravy použite aplikáciu www.strava.cz . Odhlasovanie stravy je možné najneskôr deň vopred do 12,00 hod.

  

Kontakt:

Pšenková Monika – referent pre stravovanie 032/651 08 42

Jana Rusníková – poverená vedúca ŠJ 032/651 08 50 alebo 0901 918 424

monika.psenkova@ssstn.sk

jana.rusnikova@ssstn.sk

 

Dokumenty na stiahnutie