Elektronické objednávanie stravy
Pri elektronickom objednávaní stravy na internete postupujte podľa nasledujúcich pokynov:
Registrácia služby
1. Na registráciu služby je potrebné mať zriadenú mailovú adresu, ktorú uvediete v zápisnom lístku /prihláška/ na stravovanie. Po odovzdaní zápisného lístka v kancelárii referentky pre evidenciu stravovania Vám budú zaslané prihlasovacie údaje na elektronické objednávanie stravy.
Užívateľ - obsahuje čísla a písmena bez diakritiky
Heslo – obsahuje čísla a písmena bez diakritiky
Užívateľovi budú zasielané správy :
- potvrdenie objednávky
- nedostatočná výška konta
- neodobraná strava
- mesačný prehľad
Heslo a email môžete kedykoľvek neskôr zmeniť po prihlásení do systému v sekcii Nastavenie užívateľa.
2. Od nasledujúceho dňa po registrácii máte prístup k objednávaniu stravy na internete: www.strava.cz . Tu zvoľte vo výbere zariadenia číslo 9612.
3. V prihlásení užívateľa vyplňte užívateľské meno a heslo.
4. Pre objednávanie stravy potvrďte položku Objednávky stravy vľavo hore. Vykonajte požadované zmeny svojich prihlášok a odhlášok. Zmeny nezabudnite uložiť pomocou voľby Odoslať.
5. Zo systému sa odhláste potvrdením položky Odhlásenie užívateľa.
Ďalšie pokyny, podrobnosti a návody nájdete na www.strava.cz.